آون توستر تفال و مشخصات و مدل های آن

آون توستر تفال و مشخصات و مدل های آن

آون توستر چه مارکی خوبه؟

اگر به دنبال یک آون توستر، با کیفیت و با تنوع طراحی هستید. اگر می خواهید با صرف یک هزینه، آون توستری بخرید، که جایگزین فر، ماکروویو و بخشی از کارکرد گاز شود. اگر فضای آشپزخانه تان، کوچک است و فضای زیادی ندارید. ما در این مقاله، آون توستر تفال را به شما پیشنهاد می کنیم. این آون توستر از نظر راحتی و ظاهر، بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. فوق العاده مورد پسند خانمهاست، و زینت بخش آشپزخانه شماست. با معرفی آون توستر تفال، آشنایی بیشتری کسب می کنید. و براحتی می توانید هر مدلی که بخواهید را انتخاب کنید.

آشنایی با آون توستر تفال

شرکت تفال، آون توسترهایش را در سه رنگ مشکی، طوسی و نقره ای تولید کرده است. آون توستر تفال آسان ساخته شده! غذاهای خوشمزه و کیک و پیتزا، را در آون توستر تفال تهیه کنید. آون توستر تفال، دارای کنترلر دقیق دما، برنامه های پخت متنوع و از پیش تنظیم شده، و حالت های پخت و پز، از جمله تست کردن، پختن و ذوب کردن است. آون توسترهای تفال چند منظوره ارائه شده اند. تا نتایج قابل توجهی بدست آورید، و بعد از هر بار استفاده شگفت زده شوید.

با آون توستر تفال، ترکیب عملکرد فوق العاده ای را همراه با راحتی کارکردهای آسان تجربه کنید. آون توستر تفال، یک دستگاه کامل برای تمام نیازهای آشپزی شما است. این آون توستر با عملکرد بالا و تکنولوژی، حرارت کوارتز دمای گرم شدن و نتایج بی عیب و نقص، را به ارمغان آورده است. کار کردن با آن بسیار راحت است. کنترلر گرمای نمایشی، تا 230 درجه سانتیگراد دارد.

آون توستر تفال، یک تایمر با حداکثر 30 دقیقه دارد. دارای دکمه روشن و خاموش است. در توستر آون تفال یک درب دو لایه، برای امنیت بیشتر تعبیه شده است. آون توستر تفال سینی نقره ای، با قابلیت جابجایی برای تمیز کردن آسان داخل دستگاه است. توستر آون تفال، یک دستگاه همه کاره و با کیفیت است. که در هر آشپزخانه، دستیار موفقی برای خانمهاست.

مشخصات و کاربردهای آون توستر تفال

دارای دستور پخت متنوع
پخت انواع شیرینی
دستور گریل کردن
دستور پخت گرم کردن
دستور پخت گرم نگه داشتن
دستور تست کردن
دستور ذوب کردن بخ
دستور پخت پیتزا
کنترل های دیجیتالی دما
تایمر
دکمه روشن و خاموش

ویژگی های آون توستر تفال

1- تکنولوژی گرمایشی کوارتز

2- درب شیشه ای دولایه امن

3- دمای قابل تنظیم تا 230 درجه سانتیگراد

4- جمع و جور

5- قابلیت تمیز کردن آسان

6- دارای قفسه گریل و سینی مخصوص

7-  سبک و قابل حمل

بهترین مارک آون توستر

شرکت های مختلفی توانسته اند، آون توستر با انواع کارایی را تولید کنند و به بازار عرضه کنند. از جمله شرکت تفال و بوش. طیف وسیعی از توسترها، بر اساس نوع نیاز مشتری موجود است. آون توستر را نسبت به کارکرد و روشهای، مختلف آشپزی انتخاب می کنند. مثلا برخی از آون توسترها، فقط برای گرم کردن و برخی دارای جوجه گردان هستند. گرمایش آون توستر، یکی از فاکتورهای مهم است. اگر زمان برایتان مهم است، از آون توستری استفاده کنید که در زمان کمتری گرمای بیشتری، تولید می کند. و ما آون توستر تفال را به شما پیشنهاد می کنیم.

5/5 - (6 امتیاز)