آون توستر کنوود و مشخصات و مدل های آن

آون توستر کنوود و مشخصات و مدل های آن

آشنایی با آون توستر کنوود

آون توستر کنوود، یکی از انواع مارک های شناخته شده آون توستر است. شرکت کنوود یک شرکت بریتانیایی است. که با دارا بودن سابقه ی طولانی، در زمینه ی ساخت وسایل خانگی و تولید محصولات با کیفیت و مقرون بصرفه، طرفداران زیادی را برای خود در سرتاسر جهان یافته است. این شرکت دستگاه های برقی از قبیل آون توستر، توستر، غذا پز، اتو و … تولید می کند. تنوع محصولات آن بسیار زیاد است، و از کیفیت بالایی برخوردار است.آون توستر این شرکت، فضای مناسبی را برای پخت و پز شما مهیا می سازد. این آون توسترها در رده ی محصولات، با سایز متوسط و بزرگ قرار دارد. که برای خانواده های، معمولی و زیاد بسیار مناسب است. این سایز مناسب، باعث صرفه جویی در فضای خانه و همچنین هزینه های خرید می شود.

آون توستر چه مارکی خوبه؟

اگر به دنبال یک آون توستر، با کیفیت و با تنوع طراحی هستید. اگر می خواهید با صرف یک هزینه، آون توستری بخرید. که جایگزین فر، ماکروویو و بخشی از کارکرد گاز شود. اگر فضای آشپزخانه تان، کوچک است و فضای زیادی ندارید. ما در این مقاله، آون توستر کنوود را به شما پیشنهاد می کنیم. این آون توستر از نظر راحتی و ظاهر، بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. فوق العاده مورد پسند خانمهاست، و زینت بخش آشپزخانه شماست. با معرفی آون توستر کنوود، آشنایی بیشتری کسب می کنید، و براحتی می توانید هر مدلی که بخواهید را انتخاب کنید.

آشنایی با آون توستر کنوود

شرکت کنوود، آون توسترهایش را در یک رنگ سفید تولید کرده است. جنس بدنه آون توستر کنوود، از فلز بوده و رنگ آن سفید است. قدرت این توستر برابر 1100 وات است. این قدرت بالا موجب شده، که غذاهای شما در مدت زمان بسیار کم آماده و پخته شوند. دارای دستورالعمل های چندگانه است، و روی دستگاه تایمر تعبیه شده است. و زمان را نیز می توانید به دلخواه خود تنظیم کنید. این دستگاه 10 لیتری است.

اون توستر کنوود دارای توانایی گریل بوده و باعث می شود، بتوانید انواع کباب ها را با آن درست کنید و از خوردنش لذت ببرید. آون توستر کنوود دارای جوجه گردان است. که مرغ های درسته را در آن بگذارید، و آن را کاملا سوخاری کنید.

پوشش خاص داخلی آون توستر کنوود، به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را تمیز کنید. و همواره یک محیط کاملا بهداشتی، برای پخت و پز در اختیار داشته باشید. بدنه ی این محصول از استیل ضد زنگ، طراحی شده است. تا استحکام زیادی را به محصول ببخشد.

آون توستر کنوود دارای گزینه گردش هواست. که از بالا و پشت گردش هوا صورت می گیرد. و همین امر باعث می شود، که دمای یکسانی ایجاد کند. و در پایان کار یک غذای، کاملا یک دست از نظر پخت داشته باشید. شما می توانید درجه حرارت را به راحتی تنظیم کنید، و با توجه به غذاهای متنوع از دماهای خاص استفاده کنید.

مشخصات و کاربردهای اون توستر کنوود:

  • دارای دستور پخت متنوع
    پخت انواع شیرینی
    دستور گریل کردن
    دستور پخت گرم کردن
    دستور پخت گرم نگه داشتن
    دستور تست کردن
    دستور پخت پیتزا
    کنترل های دیجیتالی دما تایمر

ویژگی های اون توستر کنوود:

1- گزینه گردش هوای داخلی

2- بدنه استیل جنس خوب

3- تایمر قابل تنظیم

4- جمع و جور

5- قابلیت تمیز کردن آسان

6- دارای قفسه گریل و سینی مخصوص و جوجه گردان

7-  سبک و قابل حمل

بهترین مارک آون توستر:

شرکت های مختلفی توانسته اند، آون توستر با انواع کارایی را تولید کنند و به بازار عرضه کنند. از جمله شرکت کنوود و فلر. طیف وسیعی از توسترها، بر اساس نوع نیاز مشتری موجود است. آون توستر را نسبت به کارکرد و روشهای، مختلف آشپزی انتخاب می کنند. مثلا برخی از آون توسترها، فقط برای گرم کردن و برخی دارای جوجه گردان هستند. گرمایش آون توستر، یکی از فاکتورهای مهم است. اگر زمان برایتان مهم است از آون توستری استفاده کنید. که در زمان کمتری گرمای بیشتری تولید می کند. و ما آون توستر کنوود را به شما پیشنهاد می کنیم.

5/5 - (3 امتیاز)