انتخاب بهترین روغن برای ضخیم شدن مو

انتخاب بهترین روغن برای ضخیم شدن مو

انتخاب ماسک موی مناسب برای انواع مو همراه با روش استفاده

انتخاب بهترین روغن برای ضخیم شدن مو چیست؟ آخر هفته‌ها به معنای واقعی کلمه 2 ثانیه طول می‌کشد و تمام وظایف، نظافت خانه و سایر فعالیت‌های روزمره را برای آماده کردن خود برای هفته آینده انجام می‌دهیم. این آخر هفته بیایید متعهد شویم که چند ساعتی را برای خود افراطی وقت بگذاریم. موهایمان را تغذیه کنیم و به آن عشقی بدهیم که به شدت به آن نیاز دارد. در اینجا یک برنامه روتین مراقبت از مو با ماسک در آخر هفته برای شما آورده شده است که می توانید هر چه سریعتر موهای خود را تغذیه و مرطوب کنید تا در طول هفته با یک حال و هوای سرمایه داری انجام دهید!

اگر فکر می‌کردید ساختن یک روتین مراقبت از پوست دشوار است، صبر کنید تا بفهمید چقدر این برای موهای شما سخت هستند. خرید محصولات اصلی مانند شامپو و ماسک مو گاهی اوقات ممکن است مشکل باشد. برای کشف چیزی که برای موی شما خوب کار می کند چندین آزمون و خطا نیاز است.

به طور مشابه، ماسک مو یکی دیگر از محصولات ضروری مراقبت از مو است که به آزمون‌ها و خطاهای زیادی نیاز دارد. اما نه زمانی که شما ما را در کنار خود دارید. ما این راهنمای مفید را برای کمک به شما در انتخاب ماسک موی مناسب بر اساس نگرانی های موهایتان گردآوری کرده ایم. برای بررسی آنها به پایین بروید.

ار چه ماسک مویی استفاده کنم؟

چند سوال در مورد استفاده از ماسک مو وجود دارد. «از چه ماسک مویی استفاده کنم؟» و «چند بار باید از ماسک مو استفاده کنم؟» رایج ترین آنها هستند. دلیل این همه سردرگمی این است که برخی ماسک‌های مو را با نرم‌کننده‌های معمولی برابر می‌دانند و به همین دلیل، آنها را به جای یکدیگر استفاده می‌کنند. ما اینجا هستیم تا از شما بخواهیم این کار را متوقف کنید. نرم کننده مو به طور ویژه طراحی شده است تا پس از شامپو، رطوبت را به مو برگرداند. بسته به اینکه از کدام یک استفاده می کنید، می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد. اما ماسک مو با دوز قوی از موادی تشکیل شده است که به عمق موهای شما نفوذ می کند و آسیب را ترمیم می کند، موهای ضعیف را تغذیه می کند و الیاف مو را تقویت می کند.
به نظر می رسد، تعداد ایده آل استفاده از ماسک مو به نوع موهای شما بستگی دارد. ما در حال رمزگشایی نحوه انتخاب ماسک موی مناسب و تعداد دفعات استفاده از آن بر اساس نیازهای منحصر به فرد انواع موهای شما هستیم.

چگونه ماسک موی مناسب برای موهای خود را انتخاب کنیم؟

مانند مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از مو نیز باید با در نظر گرفتن نوع و بافت مو انتخاب شوند. در اینجا نحوه انتخاب ماسک موی مناسب بسته به نوع موهای شما آمده است.

موهای خشک و وز – موهایی که خشک و وز هستند نیاز جدی به تقویت رطوبت دارند. به دنبال ماسک های مو بر پایه روغن باشید که حاوی موادی مانند روغن های آرگان، مارولا یا گل همیشه بهار هستند که به آبرسانی عمیق کمک می کنند. یک مزیت اضافه شده استفاده از ماسک های غنی از کراتین است، ترجیحاً فرمولی مانند ماسک صاف کننده عمیق کراتین TRESemmé برای جبران رطوبت از دست رفته موهای مجعد یا درشت و افزایش قدرت و درخشندگی!

موهای کدر و آسیب دیده – عادات روزانه مو مانند شانه کردن خشن، اذیت کردن موها، مدل موی سفت، خشک کردن با حوله، خوابیدن روی موهای خیس و حالت دادن به حرارت می تواند واقعاً بر سلامت موهای شما تأثیر بگذارد. روال معمول شما ممکن است نتواند تمام نیازهای موهای آسیب دیده شما را برآورده کند. به دنبال یک فرمول مرطوب کننده و کرم مانند باشید.

موهای رنگ شده یا تحت درمان با مواد شیمیایی – قرار دادن موهای شما در معرض درمان های شیمیایی مکرر می تواند کیفیت آنها را از بین ببرد و آنها را خشک، شکننده و بیشتر در معرض ریزش مو قرار دهد. معرفی یک ماسک مو مغذی و ترمیم کننده در روتین مراقبت از مو می تواند برای موهای شما معجزه کند.

بهترین روش برای ساخت ماسک مو

ماسک مغذی مو که با عصاره شیر جو دوسر و عسل غنی شده است، تمام انواع آسیب های مو را ترمیم می کند و موهای شما را قوی تر و سالم تر می کند. علاوه بر این، موخوره را نیز کاهش می دهد و سطح مو را صاف می کند تا موهایی براق و قابل کنترل به شما بدهد.

چند بار باید از ماسک مو استفاده کرد؟

هیچ پاسخ ساده ای برای اینکه چند وقت یکبار باید از ماسک مو برای نشان دادن نتایج استفاده کنید وجود ندارد. نکته کلیدی این است که یک تجزیه و تحلیل کامل از موهای خود انجام دهید و میزان آسیب (استایلیست شما می تواند در این مورد به شما کمک کند)، ریزش مو و غیره را در نظر بگیرید. در صورت نیاز می توان از ماسک مو یک بار در ماه یا بعد از هر شستشوی مو استفاده کرد. یک نکته خوب این است که استفاده از آن را حداقل دو بار در هفته شروع کنید و پس از اینکه متوجه شدید که موهایتان سلامت خود را به دست می آورند، دفعات آن را کاهش دهید. انواع موهای مجعد و موج دار می توانند هر دو هفته یکبار از ماسک مو استفاده کنند.

با این حال، اگر موهای ظریفی دارید که وضعیت نسبتاً خوبی دارند، هر 3 تا 4 هفته یکبار تمام چیزی که نیاز دارید است. نوبت حمام که رسید و وقتی از آن بیرون می آیید، موهایتان باید صاف و نرم به نظر برسد. مطمئن شوید که از یک حوله میکروفایبر یا یک تی شرت نخی استفاده کنید تا موهای خود را به آرامی خشک کنید و در حین انجام مراقبت از پوست، حدود 5 دقیقه آن را بپیچید. بعد از 5 دقیقه با انگشتان خود و سپس برس گره‌گشایی مورد علاقه خود را بردارید و به آرامی شانه کنید

5/5 - (3 امتیاز)