سفر توریستی به کانادا

سفر توریستی به کانادا

دانستنیهای سفر توریستی به کانادا

کانادا کشوری در قاره آمریکا و از لحاظ وسعت، دومین کشور بزرگ جهان است. اما جمعیت نسبتا کمی در آن زندگی می کنند، و ازین رو مکان های زیادی برای گردش وجود دارد. کانادا یک کشور سردسیر است، و همه این کشور را به برف و سرما می شناسند. اما دارای، جاذبه های گردشگری متنوع و بسیاری است. این جاذبه ها از آبشارهای کوهستانی مانند، آبشار نیاگارا گرفته تا مناطق جزیره ای، که گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

در این مقاله سعی داریم جاذبه های دیدنی کانادا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

مکان های دیدنی کانادا:

تور گردشگری کانادا همراه با گشت گل یاس، برای آن دسته از توریست هایی که علاقه مند به دیدن دنیایی، از تلفیق طبیعت و مدرنیته هستند، عالی خواهد بود. سرزمین Canada در میان اقیانوس اطلس، اقیانوس آرام و اقیانوس منجمد شمالی قرار گرفته  است. و آب و هوای شهرهایی چون تورنتو و ونکوور، در این کشور فوق العاده است. البته اگر به مناطق شمالی تر چون «استان کبک» بروید. هوای سرد و همیشه برفی، محیط متفاوتی را برایتان فراهم می کند. که باز می تواند فوق العاده جذاب باشد.

کشور کانادا ملیت های مختلفی را در خود جای داده است. و مردم آن با هنرمندی از نژاد و فرهنگ های گوناگون، در کنار یکدیگر صلح جویانه زندگی می کنند. در سفر به کانادا بیشترین مقاصد گردشگری، متمرکز روی شهرهای تورنتو و ونکوور است. که اتفاقا حجم زیادی از جاذبه های گردشگری، را نیز در خود جای داده اند.

  1. شهر ونکوور : این شهر واقع در جنوب غربی استان بریتیش کلمبیا است، و از سه طرف با آب احاطه شده است. که شهر ساحلی متنوع و محبوبی است، و یکی از مهم ترین و جذابترین، اماکن دیدنی کانادا نیز محسوب می شود. آب و هوای ملایم و زیبایی های طبیعت آن، در طول سال تماشاگران بسیاری را برای دیدن خود جذب می کند. این بندر زیبا همچنین دارای مناظر هنری ، موسیقی و آشپزی است.
  2. آدام ملنیک کانادا : به نام بزرگراه 99 شناخته می شود، که ونکوور را به ویستل وصل می کند. این منظره کوهستانی به علت کوه های جذاب و دیدنی، اسکی و اسنوبوردهای روز دنیا و اقامتگاه های پراکنده، مورد توجه است. این مکانی که در ارتفاعات واقع شده ، بهشتی است برای افرادی که به فعالیت های زمستانه علاقه دارند.
  3. توفینو: وقتی به کانادا فکر می کنید، شاید تفریح و جنگل های بارانی اولین چیزی که به آن فکر می کنید نباشد. اما توفینو نظرتان را تغییر می دهد. در توفینوی کانادا می توان از سواحل زیبا، دریاچه ها، خلیج های کوچک، غذاهای به سبک سواحل غربی و اطاق های عجیب و غریب لذت برد.
  4. آبشار نیاگارا: این آبشار در مرز مشترک کانادا و آمریکا واقع شده است. که یکی از بزرگ ترین و زیباترین آبشار های جهان است. این آبشار به مجموعه ی سه آبشار گفته می شود که عبارتند از: آبشار نعل اسب در کانادا، آبشار آمریکایی در کشور آمریکا که توسط جزیره ی (بز) یا (گوت آیلند) از هم جدا شده است، و آبشار نقاب عروس هم در قسمت دیگر آمریکا می باشد. آبشار نیاگارا 50 متر ارتفاع دارد، و در هر ثانیه 600 هزار گالن آب به دریاچه می ریزد. این آبشار جزء دومین جاذبه های طبیعی، پر بازدید در دنیا است. که هر ساله از سرتاسر دنیا، بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب می کند.
  5. شهر اتاوا: پایتخت جذاب کانادا ، اتاواست. شهر اتاوا تحت تاثیر معماری های ویکتوریا ، موزه های تحسین برانگیز و پارک های عمومی دارد. در مرکز شهر، گالری بزرگ ملی را مشاهده خواهید کرد. و قایقرانی در این شهر محبوب است.
  6. پارک ملی بانف کانادا : در میان رشته کوه های کانادایی، پارک ملی بانف مکانی فوق العاده دیدنی است. مرکز شهر با مناطر زیبا، شب های شلوغ، بوتیک ها، رستوران ها و موزه ها متمایز از بقیه قسمت ها می شود. کسانی که عاشق زندگی لاکچری هستند. در لژهای هتل پنج ستاره، چشمه های معدنی و در نزدیک کوه های تفریحی سکونت می گزینند.
  7. دریاچه لوئیز: دریاچه لوئیز کانادا با فاصله زمانی 40 دقیقه، از  شمال غرب در بزرگراه ترنس قرار دارد. که یکی از زیباترین مناطق کانادا است، و دارای آب های معدنی، یخچال های بزرگ و قله های ناهموار است. گردشگران می توانند از اسکی، اسنوبورد و اسکیت روی یخ زمستانی و قایقرانی، ماهیگیری و پیاده روی در تابستان استفاده کنند.
Rate this post