معرفی 7 ادکلن جدید با رایحه غیرتکراری

معرفی 7 ادکلن جدید با رایحه غیرتکراری

معرفی 7 ادکلن جدید 2022

چرا عطرهای جدید طرفدار دارند؟ عطرهای جدید با ترکیبات، تازه‌ای تهیه می‌شوند و رایحه آنها تکراری نیست. عطرها یادآور اتفاقات مهم زندگی است. اما عطرهای جدید، در آینده برای شما خاطره‌انگیز خواهند شد. برای آنکه رایحه‌های منحصربه‌فرد، تازه و غیرتکراری را بشناسید. به معرفی عطرهای تولید شده در یک سال اخیر توجه کنید.

آشنایی با نام 7 عطر تولید یک سال اخیر

1-    عطر بولگاری Zahira EDP

عطر لوکس، گرم و شیرینی است و رایحه‌ای شیک، رسمی و شرقی دارد. این عطر تولید سال 2018 است، و رایحه‌ای جدید دارد. نت‌های پایه این عطر شامل دارچین، گل یلانگ و لوبان است. پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار عالی است، مناسب جلسات کاری مهم و مهمانی‌های بزرگ است، و عطری روزمره محسوب نمی‌شود.

2-    عطر ولنتینا ولنتینا بلاش Valentino Valentina Blush

این عطر رایحه‌ای گلی، ملایم و شیرین دارد. نت‌ها بهاری فلفل صورتی و گیلاس ترش در ابتدا، و سپس نت‌های میانی گل‌های بهاری، به همراه رایحه شکوفه پرتقال و در انتها رایحه پرالین و بادام‌سوخته، در این عطر گرد هم آمده‌اند. تا عطری شیرین و ماندگار بسازند.

3-    عطر بالنسیاگا Rosabotanica EDP

گروه بویایی این عطر گلی و گیاهی است. این عطر اسپانیایی، در سال 2018 تولید شده و رایحه‌ای خنک ولی قدرتمند دارد. از ترکیب رایحه گریب فروت، نارنج، نعناع، فلفل صورتی، هل، گل رز، سدر و خس رایحه‌ای خاص به وجود آمده است. در نت‌های ابتدایی این عطر رایحه سنبل و برگ انجیر، و در نت‌های میانی عطر گل رز، هل و فلفل صورتی وجود دارد، در نت‌های پایه و پایانی آن عطر چوب، سدر و نعناع هندی قرار دارد. ترکیب این رایحه‌ها این عطر را عطری خاص و غیرتکراری ساخته است.

4-    عطر جدید میس ديور Miss Dior

همان رایحه قدیمی میس دیور، از شرکت معتبر دیور که بازسازی شده و ترکیبی ملایم، شیرین و خاص و زنانه جدیدی به وجود آورده است. نت‌های آغازین این عطر با رایحه ملایم نارنگی ماندارین، و نت‌های میانی رایحه میوه‌ای و گلی دارد. نت‌های پایه این عطر نیز عطر قوی مشک است.

5-    عطر The One دولچه گابانا

عطری که در سال 2008 تولیدشده، و اخیراً بازسازی‌ شده است. این عطر که ابتدا رایحه زنانه، آن با نت‌های ابتدایی میوه‌ای و نت‌های میانی گلی، و نت‌های پایانی مشک وانیل و عنبر تولیدشده بود. در نوع مردانه نیز با رایحه‌ای گرمتر و نت‌های ابتدایی ریحان و گشنیز، نت‌های میانی شکوفه پرتقال و هل و نت‌های پایانی سدر و تنباکو تولید شد. بازسازی این عطر آن را خاص‌تر از پیش کرده و یکی از بهترین انتخاب‌ها، برای زنان و مردان شیک است.

6-    عطر الی سعاب گرل اف ناو Elie Saab Girl of Now

این عطر با درصد روغن بالا، ماندگاری خوبی دارد. نت‌های ابتدایی این عطر شیرین، بسیار قوی هستند و رایحه دانه تونکا و پسته را دارند. نت‌های میانی ملایم‌تر و میوه‌ای هستند، با عطر گلابی و بادام، عطر به نت‌های پایانی و پایه خود رسیده و به تلخی می‌رسد. در نت‌های پایانی میوه‌ایی و تلخ هستند. این عطر قوی و قدرتمند است و زمستانی است.

7-    عطر گوچی بلوم Gucci Bloom

عطر گوچی بلوم نیز عطری جدید و رایحه‌ای تازه دارد. بسیاری از افراد شیفته بوی گل مریم و یاس هستند. اگر شما از آن دسته افرادید، این عطر گلی با رایحه زنبق و یاس و مریم برای شما خاطره‌انگیز خواهد شد. نت‌ها این عطر شامل، بوی گل‌های سفید و نشانه پاکی است. این عطر ملایم مناسب تمامی فصل‌ها ست.

5/5 - (4 امتیاز)