ویژگی های یک توستر خوب – بهترین مارک های توستر در بازار

ویژگی های یک توستر خوب – بهترین مارک های توستر در بازار

همانطور که همه ما می دانیم توستر و آون توسترها یکی از انواع لوازم خانگی بسیار مناسب برای هر آشپزخانه می باشند. علاوه بر کاربری های بسیار زیاد توستر، انتخاب توستر خوب و مقرون به صرف و با کیفیت مهم است. توستر انواع گوناگون دارد و بسیاری از فن آوری های جدید و پیشرفته در طول سال ها به آنها افزوده شده است. در ادامه مطلب ویژگی های یک توستر خوب – بهترین مارک های توستر در بازار را معرفی می کنیم.

ویژگی های توستر چیست؟

  1. تعداد اسلایس

امروزه توستر با 2 و 4 اسلایس در بازار موجود است. و بنا بر استفاده می توانید یکی را انتخاب کنید.

  • تنظیمات برای تهیه نان حلقوی

برای تهیه نان حلقوی یا نان همبرگر، برخی از توسترها این مشخصه را در خود دارند که می توانید نان حلقوی شکل یا دونات شکل را تست کنید.

  • تنظیمات درجه قهوه ای یا تست شدن

اکثر تسترها معمولا دارای این ویژگی هستند که به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید که  چه اندازه نان تست یا قهوه ای شود. به طور معمول، هر چه درجه بالاتر باشد، بیشتر تست می شود.

  • سینی توستر

بسیاری از تسترها دارای یک سینی هستند. سینی های توستر بسیار به درد بخور هستند و به شما اجازه می دهند که خرده های نان را براحتی برداشته و توستر را تمیز کنید و تمیز نگه دارید.

  • دیفراست یا ذوب کردن یخ زدگی

برخی از تسترها دارای تنظیمات دیفراست هستند که یخ زدگی نان  را ذوب می کند و فقط با یک مرحله نان را گرم می کند. تنظیمات دیفراست برای هر کسانی که معمولا نان خود را فریز می کنند مفید است. همه تسترها مشخصه دیفراست را ندارند، بنابراین قبل از خرید به این ویژگی خاص توجه داشته باشید.

  • گرم کردن مجدد

تسترهایی که از تنظیم Reheat استفاده می کنند غذای را بدون تست کردن یا سوخاری کردن، فقط گرم می کنند. تنظیم Reheat یک راه عالی برای گرم کردن غذاها است. تنظیامت Reheat در توستر بر خلاف تنظیمات ریهیت در مایکروویو ، فقط برای گرم کردن غذاست.

  • دکمه بالابر

اکثر تسترهای قدیمی و جدید دارای یک اهرم بالابر هستند که پس از اتمام تست کردن، با زدن آن دکمه، نان را بالا می آورد و براحتی می توانید نان را از داخل توستر خارج کنید. در برخی از انواع توستر این دکمه دستی است و باید بزنید و در برخی دیگر به صورت خودکار انجام می شود.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایش به طور معمول در تستر های قدیمی وجود ندارد، اما اغلب در آون توستر تعبیه شده است. این صفحه نمایش، مدت زمان تست شدن، اندازه تست شدن و … را نمایش می دهد و شما براحتی می توانید تمامی مراحل کار را دنبال کنید.

  • جنس بدنه ی توستر

توستر ها از دو جنس استیل و پلاستیکی تهیه می شود. هر دو نوع، گرما را در خود نگه می دارد. ولی اگر امنیت برایتان مهم است و کودک در منزل دارید، بهتر است از نوع پلاستکی آن استفاده کنید.

بهترین مارک توستر در بازار:

شرکت های مختلفی توانسته اند توستر با انواع کارایی رو تولید کننده و به بازار عرضه کنند از جمله شرکت بوش وفلر. طیف وسیعی از توسترها بر اساس نوع نیاز مشتری موجود است. توستر را نسبت به کارکرد و روشهای مختلف آشپزی انتخاب می کنند. مثلا برخی از توستر ها فقط برای گرم کردن و یا تست کردن هستند. و برخی دیگر برای تهیه یک ساندویچ خوشمزه هستند. گرمایش توستر یکی از فاکتورهای مهم است. اگر زمان برایتان مهم است از توستری استفاده کنید که در زمان کمتری گرمای بیشتری تولید می کند.

بر اساس نوع برند و مشخصات توستر، و فضای آشپزخانه، انتخابی آگاهانه داشته باشید. مارک های توستر عبارتند از:

بوش

تفال

فلر

فیلیپس

مولینکس

کنوود

هاردستون

مورفی ریچاردز

آریته

دلونگی

برای انتخاب و خرید یک توستر، می توانید ابتدا مقاله های ما را مطالعه کنید. سپس تصمیم سازی کرده و یک توستر خرید کنید.

پژوهش و نگارش : مهندس شادی زهره وندی

ویراستاری و انتشار : مجله زنان

5/5 - (6 امتیاز)