چند اصل مهم برای داشتن استایل سفید

چند اصل مهم برای داشتن استایل سفید

چطوری استایل سفید داشته باشیم؟

تیپ سفید نشانه‌ای، از آرامش و متانت همراه با تازگی است. آرامش موجود در لباس‌های سفید، می‌تواند شما را زیبا، سرحال و سالم نشان دهد. شیک پوشی با لباس سفید، نیازمند پیروی از قوانین خاصی است. لباس‌های سفید، درعین‌ حال که می‌توانند زیبا به نظر برسند. گاهی اوقات، نیز ممکن است تیپ شما را بد جلوه دهند.

آرامش و متانت با تیپ سفید

پوشیدن لباس یکدست، کار آسانی نیست. در لباس‌های سفید آرامش و تازگی وجود دارد .که به آنها زیبایی می‌بخشد. اما کافی است، تنها در انتخاب‌هایتان کمی اشتباه کنید، تا همه‌ چیز برعکس شود. پوشیدن لباس سفید قانون‌های مختلفی دارد، که در ادامه برخی از این موارد را عنوان خواهیم کرد.

۱۰ قانون مهم برای تیپ سرتاپا سفید

انتخاب رنگ سفید برای شیک‌پوش بودن، انتخاب درستی است. حتی اینکه سرتاپا سفید بپوشیم، هم از زیبایی این رنگ شیک کم نمی‌کند. ولی توجه به نکاتی کوچک و ریز، در لباس پوشیدن به این سبک، زیبایی شما را دو چندان می‌کند. اهمیت دارد که با توجه به سایز بدن، قد و رنگ پوست، لباس مناسب خود را انتخاب کنید. در واقع لباس پوشیدن نسخه دارد، و نمی‌توان توصیه‌هایی را برای همه افراد تجویز کرد. ولی نکات اصلی و کلی وجود دارد. که با توجه به مد سال‌های اخیر و نحوه لباس پوشیدن، به صورت کلاسیک مورد توجه است.  با هم ۱۱ نکته از این اصول را در زیر می‌بینیم.۱- استفاده از بافت‌های مختلف

برای اینکه پوشیدن لباس سفید، شما را بی‌روح نشان ندهد. می‌توانید از بافت‌های مختلف استفاده کنید؛ به‌عنوان‌ مثال، یک خانم می‌تواند با پوشیدن یک شلوار جین، تاپ و یک کت تک زنانه کتان، که هر سه دارای رنگ سفید، اما بافت‌های متفاوت هستند، خوش‌تیپ و جذاب دیده شود.

۲- انتخاب هماهنگ و صحیح لباس‌های سفید

رنگ سفید با تُن و سایه‌های خاص، از انواع مختلفی برخوردار است. رنگ‌هایی نظیر سفید عاجی و طیف‌های خامه‌ای، نیز زیر مجموعه‌ای از خانواده سفید به شمار می‌روند. این رنگها به برخورداری از پوستی گرم و جلوگیری، از داشتن ظاهری بی‌روح کمک می‌کنند. برای مثال می‌توانید از شلوار سفید، به همراه یک تی‌شرت یقه‌دار، یقه‌گرد یا یقه‌هفت خامه‌ای رنگ، کمک بگیرید.۳- استفاده از رنگ خنثیگاهی رنگ سفید در لباس پوشیدن، شما را شبیه به یک روح می‌کند. بنابراین می‌توانید از رنگ‌های خنثی، نظیر خاکستری برای کلاه، لاک دست، کفش و یا کیف‌ دستی، خود کمک بگیرید. این رنگ تأثیر چندانی بر روی تیپ شما، نخواهد گذاشت و شما همچنان از تیپ یکدست سفید، برخوردار خواهید بود.

۴- انتخاب اکسسوری مناسب

تأثیر اکسسوری یا لوازم جانبی را دست‌کم نگیرید. استفاده از گردنبند یا ساعت، به رنگ مشکی یا طوسی یا نقره‌ای می‌تواند. به شما در داشتن یک تیپ جذاب کمک کند. اکسسوری‌ها جزئیات ظاهر شما را تشکیل می‌دهند. توجه به این جزئیات است، که استایل شما را متفاوت و زیبا می‌کند.

۵- داشتن پوستی برنزه

اگر برای یک رویداد مهم آماده می‌شوید و قصد دارید، با انتخاب لباس سفید متفاوت از دیگران باشید. شاید بهتر باشد، کمی پوست صورتتان را برنزه کنید. البته دقت داشته باشید، که رنگ پوستتان با استفاده از اسپری‌های تقلبی و ارزان‌ قیمت، به‌ جای قهوه‌ای به نارنجی تبدیل نشود. کنتراست پوست برنزه با لباس سفید، استایل خیره‌کننده ای به شما می‌بخشد.

۶- اطمینان از اندازه بودن لباس

لباس سفید می‌تواند، بر روی اندامی که برآمدگی و انحنای مناسبی دارد، بسیار زیبا و شگفت‌انگیز به نظر برسد. اگر لباستان کاملاً اندازه دوخته شود، و دوخت آن به‌گونه‌ای باشد که شما را لاغر نشان دهد. این تیپ بسیار فوق‌ العاده، خواهد بود. نوع طراحی و نحوه دوخت لباس، به اندازه تناژ رنگی آن اهمیت دارد و بر روی استایل شما، تاثیرگذار است.

۷- انتخاب الیاف طبیعیبرای برخورداری از یک ظاهر سفید طبیعی، از الیاف طبیعی نظیر لینن و کتان، به‌ جای پلی‌استر و الیاف مصنوعی، استفاده کنید. ظاهر گران و آراسته، مهمترین نکته کلیدی در پوشیدن لباس یکدست سفید است. از این‌ رو موادی که انتخاب می‌کنید، بسیار اهمیت دارند. یک ظاهر سفید طبیعی هماهنگ با پوست صورتتان، زیبایی خاصی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

۸- دقت در پوشیدن لباس سفید

از آنجاییکه سفید نور را انعکاس می‌دهد، و موجب بزرگتر دیده شدن اشیاء زیر آن می‌شود. از پارچه سفید برای هر لباسی استفاده نکنید. چون این رنگ، اندام را بزرگتر و درشتتر نشان می‌دهد. افراد چاق و دارای اضافه‌ وزن، باید در پوشیدن لباس سرتاپا سفید دقت داشته باشند. برای حفظ تناسب‌ اندام می‌توانید، از پارچه سفید برای قسمت‌های، کوچکتر اندام خود استفاده کنید.

۹-عدم استفاده از کفش‌های سفید

کفش‌های سفید در فصل‌های، بهار و تابستان بسیار جلب‌ توجه می‌کنند. شاید به همین علت است، که استفاده از آنها در فصل‌های گرم سال، رواج بیشتری دارند. کفش‌های سفید پاها را بزرگ‌تر، و بلندی آنها را کوتاهتر نشان می‌دهند. از این‌ رو اگر می‌خواهید قدبلند و کشیده به نظر برسید. در انتخاب کفش دقت بیشتری داشته باشید.

۱۰-اجتناب از پوشیدن لباس سفید برای مهمانی عروسی

پوشیدن لباس سفید یکدست، در مهمانی عروسی تنها مختص عروس و یا صاحب مهمانی است. سعی کنید با عروس، در بزرگترین روز زندگی‌اش رقابت نداشته باشید. اما اگر سفید تنها رنگ انتخابی شما است، از رنگ کرم نزدیک به سفید، پوست‌ تخم‌مرغی یا صدفی استفاده کنید. رنگ سفید تناژ مختلفی دارد، و از ترکیب آن ظاهر زیبایی ساخته می‌شود.

به سبک مدل‌ها، سرتاپا سفید

پوشیدن لباس سرتاپا سفید، به‌ هیچ‌ وجه کار آسانی نیست. اما راهکارهایی وجود دارد، که به شما در داشتن یک تیپ خاص و جذاب کمک می‌کند. بهره‌مندی از این رنگ، بهترین راه برخورداری از آرامش و لذت بردن در هوای گرم، به شمار می‌رود. البته لازم به ذکر است، که اگر بتوانید رنگ سفید را به‌ درستی انتخاب کنید و بپوشید. این رنگ زیبایی بی‌ حد و حصری، را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

5/5 - (6 امتیاز)