عکاس تبلیغاتی

عکاسِ تبلیغاتی

عکاس تبلیغاتی ، تحت کنترلِ روندِ تصویرسازی است و در بهترین حالت، فانتزیِ ایده آل گرایانه را به یک تصویر تبدیل می کند. یک عکس خوب و با کیفیت باعث می شود که بازاریابی شما به مراتب ساده تر و بهتر اجرا شود.

عکاسی تبلیغاتی و افزایش فروش

استفاده از عکس خوب و با کیفیت در کنار محصول به مراتب بهتر و بیشتر نرخ بازدید را بالا می برد و باعث می شود که محصول شما بیشتر دیده شود.

این نکته حائز اهمیت است که بدانید افراد و مشتریان محصولی را خریداری می کنند که دارای عکس باشد و تاثیر در عکس در میزان فروش نشان دهنده قدرات حضور عکس در بازاریابی است.

مطالب مرتبط:

بازاریابی چریکی

ویدئو مارکتینگ

معرفی بهترین نرم افزارهای ادیت فیلم

عکاسی، تنها و مهم ترین عنصر کمپین های تبلیغاتی به شمار می رود و در نمود بیلبوردها، مجالت، پوسترها و تیزرها، نقشی حیاتی ایفا می کند. ممکن است کپی رایترها ساعت ها صرفِ یک عنوان یا کپی چشمگیر برای شرحِ مزایای یک محصول کنند؛ اما قدرتِ تصویر باعث می شود که .در نهایت، این عکس است که باید مخاطب را به سوی خود جذب کند.

آموزش عکاسی تبلیغاتی

مخاطب، ورق زدن مجله را برای لحظه ای متوقف و به عکس نگاه کند؛ به عبارتی، آخرین چیزی که مخاطب پس همین قدرت باعث می شود به بیلبورد نگاهی از ورق زدن مجله به خاطر می سپارد، همان عکس است بیندازید یا بروشور را بردارید و آن را ورق بزنید.

عکاس نیز می بایست از بهترین تجهیزات استفاده نمایید در برخی مواقع هدف از عکاسی در عکاسی صنعتی چند محصول بزرگ است و به طبع باید از تجهیزات بهتر و بیشتری استفاده کرد. تا بتوان از بهترین زوایا کار عکاسی صنعتی را انجام داد. هدفِ غایی عکاسی تبلیغاتی ، آفریدن تصویری چشمگیر و ترغیبِ مخاطب به خریدِ محصول یا استفاده از خدمات است.

برای دیدن نمونه هایی از عکسهای تبلیغاتی کتاب عکاسی از محصول برای تبلیغات نوشته ی مهندس فرشید خیرآبادی را بخوانید.