ساخت وبسایت و کسب درآمد باوردنکردنی

ساخت وبسایت و کسب درآمد باوردنکردنی

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • از کجا شروع کنم؟
  • پیش نیازهای راه اندازی سایت چه هستند؟
  • چگونه یک سایت یا وبلاگ راه اندازی کنم؟
  • چطوری سایتم رو برای کسب درآمد آماده کنم؟
  • تولید محتوا برای سایت
  • افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد
  • روش تبلیغ سایت برای کسب درآمد

کسب درآمد دغدغه هر آدمی است. روش های کسب درآمد از طریق اینترنت نیز زیاد است. ولی اینکه چگونه سریعتر و راحتر تر و در خانه کسب درآمد کنیم ممکن است سوال شماهم باشد. اگر دانشجو باشید یا خانم خانه دار و یا حتی به عنوان شغل دوم ، قطعا داشتن درآمد از طریق اینترنت می تواند بهترین راهکار باشد. زیرا امروزه اینترنت و امکاناتی که در اختیار شما می گذارد که در گذشته نبوده. مثلا یک وبلاگ ساده یا وبسایت و یا شبکه های اجتماعی و یا کسب درآمد از فریلنسری راه هایی هستند که شما می توانید از آن درآمد باوردنکردنی کسب کنید.

ساخت وبسایت و کسب درآمد باوردنکردنی

از کجا شروع کنم؟

از یک گوشه شروع کنید. به اینکار در بازاریابی Nich marketing می گویند. کار رو اینقدر بزرگ نکنید که نتوانید انجامش دهید. در این مقاله ما راه اندازی وبلاگ (وبسایتی که کارش تولیدمحتوا و مقاله است و برای جذب مخاطب از مقاله استفاده می کند ) را به شما آموزش می دهیم. پس برای راه اندازی این وبسایت آماده باشید.

مقالات مرتبط:

فریلنسر کیست؟

چطوری از سایتم درآمد کسب کنم؟

راه اندازی یک سایت بدون سرمایه امکان پذیر نیست. ولی با سرمایه اندک این کار شدنی است. چیزهایی که برای ایجاد سایت نیاز دارید: دامنه و هاست است.

نیاز است که آموزش مقدماتی وردپرس را نیز یاد بگیرید. زیرا بهترین و کم هزینه ترین و سریعترین روش طراحی سایت با وردپرس است. که در پایین به شما این ابزار را معرفی می کنیم.

چگونه یک سایت یا وبلاگ راه اندازی کنم؟

ابتدا باید یک نام برای سایت خود انتخاب کنید. این نام باید خوانا، راحت و جذاب باشد. که در خرید دامنه نیز تاثیرگذار است. از سایت nic.ir می توانید دامنه مورد نظرتان را تهیه کنید. انتخاب دامنه محلی .ir به این دلیل است که هم ارزان است و هم چون بازدیدکنندگان سایت شما از ایران هستند قطعا انتخاب بهتری است. هاست را نیز می توانید با حجم 100 مگ برای شروع کار از سایتهای ایرانی معتبر خریداری کنید. هرگز از هاست های رایگان استفاده نکنید چون ممکن است یک شبه اطلاعات سایت تان از بین برود.

وردپرس یک ابزار یا بهتر است بگوییم یک نرم افزار تحت وب است که شما با داشتن یک پنل مدیریتی می توانید آن را مدیریت کنید.

آموزش مقدماتی وردپرس را می توانید هم از روی اینترنت مطالعه کنید و هم از فروم سایت وردپرس فارسی استفاده کنید و یا دوره آفلاین آموزش وردپرس را از اینجا تهیه کنید.

آموزش وردپرس
آموزش وردپرس

بعد از نصب و راه اندازی سایت وقت آن رسیده که یک تمپلت برای وبلاگ تان انتخاب کنید. در مخزن وردپرس تمپلت های رایگان وردپرسی زیادی هست که در اختیار شماست. که می توانید یکی را به سلیقه خودتان انتخاب و نصب کنید.

چطوری سایتم رو برای کسب درآمد آماده کنم؟

داشتن سایت کافی نیست. باید ایده ای مناسب و مورد نیاز مخاطبان داشته باشید. مثلا ایده آموزش آشپزی یا ایده چگونه فریلنسر شویم یا سایتی در زمینه پوست و مو و مشاوره میی تواند مناسب باشد.

تبلیغ کتاب سرزمین داستان

بعد از اینکه موضوع سایت را انتخاب کردید حال باید شروع به تولید محتوا کنید. محتوا همان مقاله یا نوشته هایی است که شما به صورت روزانه و مداوم برای سایت تان تولید می کنید و در سایت قرار می دهید.

تولید محتوا برای سایت

از روش های مختلفی می توانید برای وب سایت تان محتوا تولید کنید. ابتدا باید مطالعه کنید. سپس بر حسب موضوع وب سایتی که راه اندازی کردید مقاله یونیک و کارآمد بنویسید. محتوایی که تولید می کنید باید بتواند نیاز کاربر را برطرف کند.

افزایش بازدید سایت برای کسب درآمد

روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارد:

تبلیغات در شبکه های احتماعی

تبلیغات در دیگر وبلاگ ها

تبلیغات تعاملی

روش تبلیغ سایت برای کسب درآمد

شما می بایست روی وب سایت تان روزانه وقت بگذارید. این مهمترین کار شماست. همانطور که بالاتر اشاره کردیم تولید محتوا راهی برای افزایش بازدید سایت تان است.

بعد از آن باید سایت تان را به روش های گفته شده تبلیغ اینترنتی کنید. مثلا sms marketing یا email marketing دو روش معمول و کارآمد برای ورودی گرفتن سایت است.

کسب درآمد میلیونی از تبلیغات
کسب درآمد میلیونی از تبلیغات

شما می توانید CRM یا لیست مشتریان را برای ارسال تبلیغات جمع آوری کرده و برایشان تبلیغات سایت تان را بفرستید.

در شبکه های اجتماعی می توانید با دیگر بیزنس ها وارد تعامل شده و سایت تان را معرفی کرده و مشتری بگیرید.

در مقاله چطوری از سایتم درآمد کسب کنم؟ به شما روشهای کسب درآمد باوردنکردی از طریق سایت را به شما آموزش می دهیم.

پس با ما همراه باشید.

این مقاله را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

4.5/5 - (6 امتیاز)