آون توستر دلونگی و مشخصات و مدل های آن

آون توستر دلونگی و مشخصات و مدل های آن

آشنایی با آون توستر دلونگی

آون توستر دلونگی، یکی از انواع مارک های شناخته شده آون توستر است. این برند ساخت کشور ایتالیا است. این شرکت در سال 1902 به عنوان، یک کارگاه تولید کوچک قطعات صنعتی توسط خانواده دون لونگی، تاسیس شد. از لحاظ تاریخی، بزرگترین تولید کننده اجاق گاز و هود و دستگاه تهویه است. امروزه تقریبا هر نوع لوازم خانگی کوچک و بزرگ، در زمینه پخت و پز و تمیز کننده و اتو می باشد. De’Longhi به ویژه برای دستگاه های اسپرسو ساز (قهوه ساز)، سری Artista و سیستم تهویه قابل حمل Pinguino ،معروف است.

De’Longhi از نظر طراحی کاملا مطرح و شناخته شده است. در تولید لوازم آشپزخانه، جایزه Red Dot را در سال 2007 به دست آورد. مدیر De’Longhi به عنوان، یکی از 50 طراح با نفوذ در جهان است.

آون توستر چه مارکی خوبه؟

اگر به دنبال یک آون توستر، با کیفیت و با کاربری بالا هستید. اگر می خواهید با صرف یک هزینه، آون توستری بخرید که جایگزین فر، ماکروویو و بخشی از کارکرد گاز شود. اگر فضای آشپزخانه تان کوچک است، و فضای زیادی ندارید. ما در این مقاله، آون توستر دلونگی را به شما پیشنهاد می کنیم. این آون توستر از نظر راحتی و ظاهر، بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است. فوق العاده مورد پسند خانمهاست، و زینت بخش آشپزخانه شماست. با معرفی آون توستر دلونگی، آشنایی بیشتری کسب می کنید و براحتی می توانید، هر مدلی که بخواهید را انتخاب کنید.

آشنایی با آون توستر دلونگی

شرکت دلونگی، آون توسترهایش را در دو رنگ طوسی و نقره ای تولید کرده است. آون توستر دلونگی سری Livenza ،دارای 4 مدل آون توستر است. که یکی از بارزترین مشخصه آن، طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد است. آون توستر دلونگی سری Livenza ،به شما امکان می دهد بهترین غذاها را به راحتی، آماده کنید. آون توستر دلونگی با اندازه بسیار مناسب، طراحی شده و برای آشپزخانه های کوچک بسیار مناسب است.

آون توستر دلونگی کارایی بالایی دارد. سریع است و به طور یکنواخت می پزد،و غذای لذیذی برای شما آماده می کند. از جمله کاربردهای آن: کباب کردن، سوخاری کردن، جوجه گردان و تهیه انواع فست فود شامل پخت تخم مرغ و پیتزا می توان اشاره کرد.

آشنایی با آون توستر دلونگی، سری Livenza مدل EO141040S

آون توستر دلونگی سری Livenza مدل EO141040S ،گرمای بیشتر نسبت به فر دارد. یک سیستم گرمایشی نوآورانه، برای پخت و پز دارد و یک درب دوجداره در آن تعبیه شده است. طراحی زیبایی دارد. شامل هفت عملکرد پخت و پز است. محفظه بزرگی دارد. و می تواند برای دو وعده غذایی ناهار و شام، غذاهای مورد علاقه خود از جمله مرغ و یا پیتزا با آن بپزید. اندازه آن بسیار مناسب است، و در هرجای آشپزخانه جا می شود.  دارای سینی مخصوص است، و براحتی می توانید داخل آن را تمیز کنید. بدنه داخلی در برابر خش و خراش مقاوم است.

مشخصات و کاربردهای آون توستر دلونگی

ویژگی های آون توستر دلونگی

  1. یک آون توستر اروپایی اصل
  2.  سیستم قطع حرارت
  3. دخیره زمان و انرژی
  4. پخت و پزهای چندگانه و همزمان
  5. دارای درب و لامپ داخلی، برای مشاهده و پیگیری پخت
  6. هشت برنامه پيشرفته
  • شستشوی راحت وسایل داخلی، مثل سینی و جوجه گردان و قفسه
  • یک مجموعه کامل از انواع پخت و پز
  • دارای ظرف نان‌پزی نچسب گرد
  • دارای صفحه‌ی نمایش دیجیتالی، با شفافیت بالا
  • دارای انتخاب‌گرهای میزان برشتگی از ملایم، استاندارد و تیره در اکثر تنظیمات نان‌پزی
  • دارای زمان‌سنج 24 ساعته قابل برنامه‌ریزی
  • عملکرد پخت نان بدون گلوتن
  • عملکرد توربو برای پخت نان در حدود 1 ساعت
  • عمکرد پخت مربا برای پخت انواع مربا
  • عملکرد پخت کیک

لوازم جانبی: قفسه‌ی سیمی، ظرف پخت نچسب

بهترین مارک آون توستر

شرکت های مختلفی توانسته اند، آون توستر با انواع کارایی را تولید کنند و به بازار، عرضه کنند. از جمله شرکت دلونگی و فلر. طیف وسیعی از توسترها، بر اساس نوع نیاز مشتری موجود است. آون توستر را نسبت به کارکرد و روشهای، مختلف آشپزی انتخاب می کنند. مثلا برخی از آون توسترها، فقط برای گرم کردن و برخی دارای جوجه گردان، هستند. گرمایش آون توستر، یکی از فاکتورهای مهم است. اگر زمان برایتان مهم است، از آون توستری استفاده کنید که در زمان کمتری گرمای بیشتری تولید می کند. و ما آون توستر دلونگی را به شما پیشنهاد می کنیم.

4.9/5 - (8 امتیاز)