چطوری از سایتم درآمد کسب کنم؟

چطوری از سایتم درآمد کسب کنم؟

در این مقاله صفر تا صد به شما یاد میدهیم که چطور از وب سایت یا وبلاگتان درآمد کسب کنید. پس با ما همراه باشید.

قبل از اینکه این مقاله را مطالعه کنید پیشنهاد می کنیم مقاله ساخت وبسایت و کسب درآمد باوردنکردنی را بخوانید تا دید بهتری نسب به راه اندازی سایت و درآمدزایی از طریق سایت را بدست آورید.

با هر تخصص و مهارتی که دارید اگر مدیا یا رسانه داشته باشید مثل وب سایت یا وبلاگ یا حتی یک اکانت اینستاگرام، کسب درآمد یکی از مهمترین دغدغه های شما خواهد بود. قطعا داشتن وب سایت ( وبلاگی ) راحت ترین و بهترین انتخاب است که شما را به هدفتان که پولسازی است میرساند.

حال این سوال ممکن است برای شما پیش بیاید که کسب درآمد از طریق وبلاگ شخصی ممکن است؟

در جواب به شما می گوییم بله.

روش کسب درآمد و پولساز کردن سایت شخصی

1- مشاوره تخصصی:

یکی از روش های درآمدزایی سایت دادن مشاوره تخصصی در زمینه مشخصی است که شما بر آن تسلط دارید. مثلا فریلنسر هستید یا رواشناس. براحتی می توانید به مخاطبانتان مشاوره دهید.

2- همکاری در فروش:

روش بعدی روش افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش است. یعنی شما می توانید خدمات یا محصولات دیگران را با دریافت درصد سود و کمیسیون بفروشید.

انواع روش‌های کسب درآمد رایگان

3- تولید کتاب و یا محصول دیجیتالی:

می توانید یک کتاب برای خودتان بنویسید و یا دوره آموزشی رکورد کنید و آن را به عنوان محصول منحصر به فرد در سایت تان بفروشید.

4- نمایش تبلیغ:

یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از وبلاگ گرفتن تبلیغات و نمایش آن در سایت است. فقط در این روش مراقب باشید و به صورت درست و اصولی آن را انجام دهید که به رتبه سایت تان آسیبی وارد نشود.

مقالات مرتبط:

مقالات بازاریابی و فروش را اینجا بخوانید

نحوه کسب درآمد از وب سایت

5- رپرتاژ آگهی:

پست اسپانسری یا یک رپرتاژ آگهی روش خوبی برای تبلیغ محصول دیگران است که ضمن تولید محتوا و مقاله اختصاصی در سایت، میتوانید در بین آن محصول مشتری را تبلیغ کنید.

6 – فروش اشتراک:

اگر سایت تان بازدید بالایی به دست آورده حال وقت آن رسیده که بخشی از سایت را پولی کنید و کاربران برای دسترسی به مقالات اختصاصی یا آموزشی اشتراک تهیه کنند.

کسب درآمد میلیونی از تبلیغات
کسب درآمد اینترنتی

نکته نهایی:

مهمترین کاری که به عنوان یک بلاگر باید انجام دهید یک تولید محتوای یونیک و ترند و دوم تبلیغات و افزایش بازدید سایت تان است.

 

5/5 - (4 امتیاز)