كسب درآمد از اينستاگرام

كسب درآمد از اينستاگرام

تبلیغات در اينستاگرام

همانطور كه می دانيد، اكثر كسب و كارها اينترنتی شده است. و هر شغلی كه در حوزه فضای مجازی، وارد نشود محكوم به نابودی است. در حال حاضر پول سازترين برنامه در ايران ، برنامه اينستاگرام می باشد. كه به چندين طريق، افراد از آن كسب درآمد ميكنند.
به طور كلی می توان در اينستا، توليد محتوا كرد و يك كسب و كار اينترنتی برای خود راه انداخت. مهمترين موردی كه در توليد محتوا مهم است، كيفيت صدا و تصوير و مفيد بودن محتواست. اگر محتوای شما مفيد باشد و بازخورد خوبی داشته باشد. به سرعت پيج شما رشد كرده، و سريعا به درآمدهای بالا می رسيد.

شما در اينستا در حوزه های زير ميتوانيد فعاليت كنيد

فروش كالا، خدمات، آموزش، بلاگری و تبليغات
سريعترين راه برای كسب درآمد، فروش كالاست. زيرا موارد ديگر نياز به زمان و اعتماد سازی، مخاطبين دارند. و ممكن است تا ٦ ماه، هيچ درآمدی نصيب شما نشود. اين درست است كه فضای اينترنت، همه چيز را برای همه افراد راحتتر كرده است. اما اعتماد كردن در فضای مجازی، سختتر از دنيای واقعی است، و نياز به زمان و آموزش حرفه ای دارد.
يكی از راه های جلب اعتماد در فضای مجازی، حضور مستمر در پيج است. زيرا زمانيكه مخاطب ، تصوير شما را ميبيند، يا حتی صدای شما را ميشنود. خيلی راحتتر و سريع تر به شما اعتماد ميكند، و از محتوای پيج شما استفاده ميكند. برای مثال اگر صاحب يك فروشگاه آنلاين لباس ، خودش لباس را بپوشد و فيلم بگيرد، يا جنس و الياف پارچه را خودش معرفی كند. خيلي فروش بيشتری ميتواند در پيج خود ايجاد كند. يكی ديگر از مزايای فعاليت اينترنتی اين است. كه شما در فضای اينترنت هيچ محدوديت مكانی، يا زمانی نداريد. اين بدان معناست كه فرقی نميكند، شما ساكن چه شهری باشيد. يا زمانيكه ميخوابيد، فروشگاه شما همچنان باز است.
بطور كلی از سال اخير، فعاليت های اينترنتی خيلی بيشتر شده است. و اين به دليل اتفاقاتی است، كه در سال گذشته افتاد و همچنان هم ادامه دارد. موج كسب و كارهای اينترنتی، سرعتی باور نكردنی دارد. و يقينا در آينده هم، سرعت اين موج روز به روز بيشتر مي شود.

5/5 - (2 امتیاز)