گام های اساسی در ارتباط با مشتریان

هر چه آگاه تر باشید اعتماد به نفس تان بالاتر خواهد بود و حس مثبت خواهید یافت. حس مثبت ناشی از آگاهی است و انتقال مثبت به مخاطب یعنی افزایش خرید از شما. آنچه در تجارت لحاظ می کنیم: سعی کنید از سرویسهای پیغام گذاری سود ببرید تا مشتری پشت …

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی (Guerrilla Marketing)

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم: بازاریابی پارتیزانی چیست؟ انواع بازاریابی چریکی چیست؟ مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی چند مثال از بازاریابی چریکی تعریف بازاریابی چریکی بازاریابی چریکی به تکنیک های بازاریابی کم هزینه، نامتعارف و خلاقانه گفته می شود که بازدهی محصول را در بالاترین سطح ممکن …